Advertisement

MOTORUMU STİCKER'LA KAPLADIM!(TR'DE TEK)

MOTORUMU STİCKER'LA KAPLADIM!(TR'DE TEK) Merhaba Arkadaşlar Kanalıma Hoşgeldiniz, Ben Akın Kahveci bugün motorumu stickerla kapladım . Videomu beğenmeyi ve Kanalıma "ABONE" olmayı ve bildirimlerin gelmesi için "ZİLİ" (🔔) açmayı unutmayın , hepinizi çok seviyorum 💖💗💞💝💜❤️


STİCKER SETİNİ ALDIGIM YER ►



İnstagram ►


Aldığım ürün ►

motovlog,kız motorcu,250cc,akın kahveci,araba,motor,motor vlog,vlog cbr,cbr 125,cbr 250,başlangıç motoru,modifiye motor modifiye,naked,racing,racing motor,trend,eglence videoları,sticker,kaplama,covering car,covering motorcycle,motorcycle,vlog,motovlogger,gopro,honda,cbr 250 covering,kaplama motor,motorsiklet kaplama,covering car with flex seal,covering motorcycle seat,covering ground,bike,motorcycle license,motorbikes,motorcycle beginner,dirtbike,

Post a Comment

0 Comments