Advertisement

Why I do it. :D

Why I do it. :D Hey everyone !
Enjoy the video!
HD please!

c:::::::: Sorry, ale chciken song mi na yt zrovna spadl před oči. xdd

OTÁZKY
? Kolik ti je let ? = Chci zůstat anonymní, nehodlám zvěřejňovat svoje osobní údaje po internetu. :)
? Máš Discord/Skype ? = Nemám, ale uvidíme jestli budu mít.
? Jaký jsi server ? = EE3

Budeme kámošky? -
Kamarádky nejspíš ne, jelikož mám plný fr. :)

Zahrajeme si něco? -
Nemám čas, chodím na Sso na oddych.

Natočíš se mnou video? -
Promiň, ale natočila by jsem jen, kdyby jsem tě už nějakou dobu na Sso znala. :)

Zavoláme si někdy? -
Omlouvám se, nemám hlavně přes co, a hlavně si s cizími lidmi co neznám v realitě nevolám. :)

Club : Dynamic Warriors
Lvl : 19-20
Name : Stephanie Ponykeep

Kdyby jsi něco potřeboval/a ,
napiš mi na SSO poštou! :)
( Zpráva ti přijde cca do týdne.)

Thx for watching! Bye !

Wondershare Filmora9,

Post a Comment

0 Comments